tisdag 3 april 2012

Tja!


Oj, dagarna går och jag märker att jag inte bloggat ngt ;)
Vad händer då? Jo under måndagen var vi på skolan, våran klass hade seminarium och skulle redovisa det vi gjort under året. Vi var 5 st tappra och även vi hade inte med oss allt, men det blev en fin utställning tillslut, vi kämpade på bra ;).
Jag tog mig iväg och träna på kvällen med Tomas, jiho, klappar mig själv på axeln. Såååå himla svårt när man måste börja om från början igen. Så funkar det för mig hela tiden, tränar, tappar det, kämpar med mitt inre för att komma igång, seeeegt, tvingar mig själv tills jag kommer in i det igen...sen går det runt runt. Hur gör alla andra hurtbullar? ;)
Idag ritar jag soffa, räknar ut allt material jag behöver. Nu har jag beställt alla skummadrasser och ska iväg och titta på tyger. Sen ska det bosättas i snicken på skolan :)

Inga kommentarer: