söndag 1 april 2012

Helgen avklarad


På Lördagen hade Vilda också bestämt att hon skulle sova borta så vi blev bara vi jag och mitt hjärta. Vi var på bio och såg Wrath of the titans, ändå underhållande, jag gillar det man kan göra med animation nuförtiden, filmer kan ju handla om precis vadsomhelst. Jag blev dock överraskad av att det var 3d Tomas hade bokat, har ju lovat mig själv att aldrig mer gå på det. Så fånigt!! Väldigt få filmer som gör sig, och jag tycker det är sån hysteri kring detta, vareviga film ska vara 3d! Tänk dom stackarna som tom köpt på sig en 3d tv! :) Vi kommer garva åt detta om 5 år. Däremot kan 4d vara skithäftigt, var på många sådana i USA, då stolarna rör sig, det blåser å skvätter :). Nåja, summa sum arum så hade vi en jättemysig helg. Idag har vi besökt byggmässan, storbrackastädat huset...Tomas vill ha med mig och träna, men jag tycker nästan städning räknas som ett pass, elr hur? ;) hade velat inta soffan, se en massa breaking bad istället....

Inga kommentarer: