tisdag 13 mars 2012

Horera


Pisspotta vilken skitsmärta jag har i nacken just nu. Vill inte förpesta andras tillvaro med mitt aber nu, men jag måste klaga. På skalan är det så kraftigt att jag inatt funderade på att skjutsa in mig själv till akuten...men vad kan dom göra? Ja brukar tåla mycket, men nu är det så illa att jag "grinar illa" och håller på att kräkas...
Jag har grävt febrilt i alla vrår efter starka smärtstillande, men har samtidigt gjort upp med mig själv att klara mig utan. Tanken var väl att inte mobilisera...och träna bort det.. Vette fåglarna om det går men jag får försöka. På dagarna går det lite bättre men på kvällar och nätter eskalerar det.. nu ska jag knocka mig själv i skallen så jag somnar fort.
Imorgon ska jag vara med Lill-eulalia i måttsund på friluftsdag, det är nog bra att distrahera, å kul att åka slalom, har inte gjort det ännu i år.
Over & out

1 kommentar:

Lena sa...

Huga.. Jag lider med dig. Det gör rent fysiskt ont i mig att läsa :( Hoppas det reder sig