söndag 18 mars 2012

Bort,fort!





Neeej, jag har inte trivts i det här!!! Inte alls för fem öre jag, huvva!!! Nu måste jag byta! Jag plågar Jannice med mitt svammel, men det här måste bort, bort!! asap! Frågan är vad ska det bli? Jag hade en tanke på rött, men Tomas sa NEJ....DET gillar han inte...ska man bry sig i det el? de flesta andra röstar på ljusare. Jag vet bara att jag måste ha mörkt, ljust el rött, blått, grönt osv..INTE ngt fjeees mittemellan! och helst lite råare oxå, less på att se mesig ut....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blåsvart? Fast det är ju egentligen snyggast till 40-50talsfrillor och man blir lite låst... spännande att se vad du väljer i alla fall ;) puss

Rebecka sa...

blått!!!!!!! :DD
vänta nu... gillar han inte rött.. hmm.. ska jag ta åt mig? ;)

Lizz sa...

jo, han poängterade nu att det var Orange han inte gillade (på mig) rött gillar han ;)
Förresten, jag ska väl klä i allt enligt honom .... ;)