lördag 1 oktober 2011

Kläder å make hör ihop





Matcha, det gillar jag! Jag kör ofta..eller alltid på att matcha makeupen med mina kläder. Det kan bara vara ngt som går igen, till ett tryck, en detalj el så. Är jag helt i svart kan jag matcha make, ett armband å örhängen. Vissa tycker helt annorlunda men jag tycker det är perfekt som inspiration när jag sätter mig vid spegeln på morgonen, annars skulle varje dag se likadan ut. Idag har jag äntligen köpt Montasamis läppstift på Make up store, det fanns tre kvar, och sen är dom slut, begränsad uppaga ;). Fattar inte varför jag blev så hooked på det, men det var faktiskt himla fint! Nude färgat, en vardagsnyans.
Idag matchade jag bara en enkel eyeliner med mina softa haremsbrallor från hm, och ett örhänge från topshop, en snabb make ;)

Inga kommentarer: