fredag 14 oktober 2011

Fredagen kom tillbaka.


Fredag änterliiigen. Jag har inte haft en tråkig eller jobbig vecka, den har varit rolig, men jag känner att tiden inte räcker till allt jag vill göra. Jag har en massa målningar inuti som jag vill måla, så bara passa på när det var 10 år sen sist känslan infann sig. Kylan är här, idag är det bara på med dunjackan och skrapa rutorna på bilen.
Tänk om man skulle tända brasan hemma ikväll, guud va mysigt. Jag ska ta bort mitt löshår idag oxå, eller min kära Amanda ska få plågas med det ;). Sen blir det att se ut som ett miffo tills på tisdag, då det händer nya grejjer :).
Garderoberna måste switchas oxå, vinterkläder fram och sommar bort, ett nödvändigt ont. Nu är det bara 3 vintrar kvar, sen ska jag ta vårt pick å pack och draaaa. Tanken på det får oss att härda ut.

Inga kommentarer: