tisdag 18 oktober 2011

en tisdag

Började en ny verkstad igår, färglära. Vi ska nöta in alla ncs koder, låter kanke sådääär, men jag ser det som lektyr :). Jag älskar färger, vad de kan åstadkomma inom allt, mitt yrke, interiör, i bilder, konst mm. Jag började tyvärr lite "fel" var tvungen att ta ledigt idag efter 10, men jag sa ärligt att jag hade inte ens goda skäl. Jag lovade att jag skulle ta igen det jag missar och jag tror hon trodde mig, jag är nog känd sen tidigare att vara flitig på den där skolan ;). Jag gillar den lärare vi har nu, hon är rätt stenhård, seriös och ruggigt professionell, inge laj alltså, ordning å reda, noga med tider, me like! Jag är som en tvättsvamp som vill suga åt mig all kunskap jag bara kan och har lite svårt att inte bli "förbeenad" på de som lallar å knappt är på lektionstid, jaa, dom finns faktiskt trots att utbildningen är högst frivillig. För tänk att jag kunde mist min plats för ngn som inte tar det seriöst och knappt är där!! man vill bara tjipp, tjipp, Snyt dig! Jag gruvar mig för det jag missat idag, men jag får försöka ta igen det. Vi skulle även fota till en ny annons idag då vår nya brud börjar. Jag var med som fotoassistent å regissör, sen ska jag försöka klippa ihop det till en ball annons :) Love u folks!

Inga kommentarer: