fredag 9 juli 2010

Skitstart på dagen


Vaknade av tandläkarövergrepp idag.
Halva min tand klövs häromdan, insidan lossnade, jag har sån himla tur kan man säga!!:(
Imorse steg jag upp och ringde 10.23, -kom 10.30, hinner du? öh, näää, det tar 10 med bil, jag har inte ens borstat tänderna. ok, 10.40 då?
Happ, det var bara att blåsa iväg.
Förklarade att jag har tandläkarpanik.
Får den otroligt dumma frågan tillbaka- du som har så mycket tattueringar, hur kan du vara rädd?
Hade lust att ställa mig upp och säga, F-K off!
Jämför spindelskräck med höjdskräck, som Tomas sa...
Så övergreppet var ett faktum, hade nytt hål bakom oxå som måste provisoriskt lagas.
Jag var där för 3 mån sen på koll, hur fort kan det gå? Jag måste ha nå så otroligt otur och dåligt himla skitdåligt motstånd i mina tänder!
Jag borstar, jag lovar, jag har en turbomasterelborste ;)
Jag är sjukt rädd för det här, har paniken liggandes kvar i kroppen nu 20 min efteråt.
Och jag ville ha pengarna till semesterkassan istället..
Får man säga..skit?

1 kommentar:

Anonym sa...

Man får till och med säga SKIT!! Det var i klass med Herr IdiotDoktor som frågade mig när jag kom för 50kg sedan och hade ont i halsen: är du SÄKER på att du har ont? Det kanske bara är fett??

OMG och O.M.G säger jag. PPL!!