måndag 19 juli 2010

Killar vs Tjejjer roar sig kungligt?


what is our problem?
Jag vet inte om det bara är jag, men varför kan jag inte leka?
Nu menar jag på ett vuxet, roligt sätt, sådär som alla grabbarna gör hela tiden.
Jag har ärligt inte ngn att leka med heller, Tomas har sina dunderpolare hela tiden, dom hittar på massa kul, lyriska av glädje över att få gräva maskin, crossa, köra båt, fiska, wakeboarda, grejja å fixa killgrejjer tillsammans.
Men mitt sommarlov består av matlagning, disk, handla..typ 98% iaf.
Och jag VET att det är upp till mig, jag kan ju välja att släppa lite ansvar och lattja jag med.
Men med VAD?
Vi tjejjer är kass tycker jag, iaf jag och dom i min närhet, nu har jag en stor fråga cirkulerandes i mitt huve "what the F is roligt?"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Meddelanden på telesvaraen hehehe. Vet vad du menar! Får komma upp och leka med dig. Klättra i träd is the shit. LOL pussiliuss tills vidare och Lundun låter HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT!!!

Unknown sa...

LISA!!!

Åhh, himla skit. Jag vill ju leka med dig ju!

Vi kommer hem till helgen och då hoppas jag att ni är i stugan och är peppade på häng :)

MISS YOU!!!

Lizz sa...

Jaa! meddelandena glömmer jag aldrig :)