tisdag 20 juli 2010

buäck


Vissa dagar är det bara lågt, platt, upphängt och nerslängt, urblåst... idag var en sån dag, även fast solen sken till och från. Fick tom kanske sommarens första äkta nyans av lite pyttebrunt, äkta sådan. Annars förbrukas tancan hejvilt.
Nåja, varför dagen kändes som den kändes har nog sina anledningar,
jag har lite panik för att semestern snart är till ända...att sol och bad lyst med sin frånvaro, att jag saknar min man, han är här men ändå inte här, vi har mkt jox på var sitt håll, tre (ibland fler) barn som vi delar 30kvm med, dessutom är dom ibland vakna längre än oss. Inte mkt kvalitetstid.
Men jag har hört att semestern för storfamiljer lätt blir så ;)
Sen är jag ju så fuuuul i håret, ytligt men sant!
Snart känns svart långt hår som ett alternativ, varför, kan jag förklara så att det är mer skonsamt, såvida jag aldrig ska bli blond igen och ev fusk syns mindre. Jag vill fuska, ha låååångt, men hatar när jag får bråka för att det SYNS att det är fusk.
Å känner jag mig ful så är jag en pannkaka, platt!
Shit vad sorgligt ytligt det kändes.
Imorgon är en ny dag, jag ska ut på ringen igen förresten, efter maten ikväll, det kan pigga upp litte;)....

Inga kommentarer: