tisdag 18 november 2014

Nädu

Alltså från dag 2 har jag verkligen inte gillat vår Ikea soffa! Vad är den gentemot min jag byggde åt oss hemma? Tråkig! Huvva, förstör vårt vardagsrum, alltså fin å stilig men inte alls vi. Jag tänker att det går att piffa runtomkring men nä, det går inte å nu ser jag plötsligt ett behov av en soffa i studion, å den här svarta passar ju perfekt där, jiho! Då blev det plötsligt så att jag behöver ngn lösning här i vardagsrummet! Kul, å cool å mysig! But mummy! Build a new one then! Säger min numera tvåspråkiga 9-åring. Yeah, but that is not so easy, gonna take time. -but just do it! Hehe, nä jag bygger nog ingen liknande igen. Men skulle vilja göra ngt coolt av nåt, kom med ideer! Tills vidare virkar jag vidare på julmattan, den kommer bli heltokig :). 

Inga kommentarer: