fredag 17 oktober 2014

lite till...

...blev det, spindelnät och stora spindlar att sätta ute på huset, sett flera hus som har det, är så himla coolt!
Igår såg jag ett hus som hade "förspikade" fönster med fejkplankor och massa spindlar och nät på, iiiih! så himla kul pynt!
Jag är inte mycket för äckliga-döden-prylar och ren skräck, eller zombies, sådär lagom e läskigt å kul. Mammas ord och uppfostran ekar väl i huvet antar jag.
Halloween har jag alltid sett som ngt som inte är bra, att man typ hyllar det "onda, men idag vet jag ju i hjärtat vad jag står för så det är bara på lek och kul :) OCH en anledning att pynta med ljus osv.
Ser om jag får upp det i helgen så ska jag visa.
Jag hittade en del vintage-halloween-prylar, dom gillade jag.
Fatta vad kul det ska bli sen med julen!! ska nog typ fota huset utifrån från alla håll och kanter och skissa upp en bra dekoration.
Elen är svindyr här bara så man får leta ngt bra, helst solenergi.
I vardagsrummet har vi nästan bestämt (jag å Lova) att det bli jul-ala-unicorn, pastell, kistchigt och barbiehus.
Sen får hallen bli mer traditionell, fast tokamerikanskt! har ju älskat det hela livet!
Wohooo, vilket pyntinlägg det blev :)

Inga kommentarer: