söndag 12 oktober 2014

Idag

Idag hade vi en skön morgon, släpade runt till klockan tolv, jag hade iofs huvudvärk och låg vaken blundandes i soffan 2 Tim medan tabletter verkade.. Men sen hade vi ett mysigt Skype-prat med familjen Fahlander, (syster). Å vad vi saknar dom och längtar tills hela högen står här på bron i december. Vi ska trängas å mysa i 3 veckor här i vårt hus! Underbart! 
Sen fick vi åka igen med Vilse till veterinären, var ju igår då jag upptäck hur illa det var med hans klor. Idag fick jag se när dom la om bandaget, fruktansvärt! 4 klor är helt borta, 2 är jätteinfekterade. Å han har sååå ont! Vi ska lägga om själva imorrn och sen åka tillbaka på måndag. Om det inte börjat gå tillbaka så ska han sövas och snitta upp å spola ur. Alltså tänk smärtan! Jag ville bara gråta och skäms så mycket att jag inte märkt direkt. Han har inte haltat något, men senaste veckan mest hållt sig inne och sovit mycket. Trodde bara han tyckte det var varmt och var lat.... Hujja!

2 kommentarer:

Jannice sa...

Åååå, vilse!! Får ont i hjärtat... Hoppas hoppas att han får krya och bli pigg ❤️

Lizz sa...

Ja, han e så himla skruttig stackarn….:(