måndag 10 september 2012

min frizon invaderad

Ligger i sängen med Lova och ser Pretty little liars, då en bracka spindel kryper upp på min arm, den stoooora sorten med lååånga ben, på 0,0001 sek fyller den min näve (ja, så stor var den!) och kastas in i väggen, -EN F-CKING spindel!!! skriker jag och övergår sen till hysteriskt tjut! Lova håller på att garva ihjäl sig, spec över min första mening ( det är den enda och grövsta svordom jag använder, vet inte varför det just då blir den, men...) jag skrämmer hela huset, börjar nästan, men bara nästan grina.
OK, jag har faktiskt nästan nu för tiden kommit över spindelskräcken, men INTE i sovrummet!! INTE i MIN SÄNG!! Tomas fångade den i sin snusdosa, men vem vet om den hade med sig hela släkten???
nu ligger jag här men lampan tänd, One-piecen på, luvan uppdragen och ska försöka sova...jaaa, gonatt då!

Inga kommentarer: