onsdag 11 juli 2012

Retro ska tillverkas av retro

Hittade en symaskin idag på återvinningen i Boden, fullt superfungerande Husqvarna från javetintnär. Min "stugmaskin" krånglar å bökar, de är nån skitkopia och jag förväntar mig inte livslång glädje från den, så därför slog jag till!;) å som pricken servad med 6 mån garanti!! Premiärsydde på mina lappar.. Som lite ändrat riktning och nu är tänkta att klä våra ute "lounge"-soffor som är så "praktiskt" vita. Jag beställde inte vita men fick aldrig rätt så efter 2 år gav jag upp.;) nattinatt!

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Vilken tuffing!! Superfin ^^/

Anonym sa...

Berätta Lisa-varför tog du bort kommentaren? var den stötande på något sätt?

Lizz sa...

Nej, såg ut som ett spam/reklam inlägg bara, missförstod jag?;)