söndag 15 juli 2012

Den absoluta

Idag äntligen fick jag ta hem parfymen min syster tagit fram! Jag fick provlukta i vintras och blev eld & lågor. Nu har den släppts och för mig behövs inget mer, jag har letat klart! "Embla" av Recover. Tänk att min egen syster tog fram den bästa av dom bästa. Såååå fräsch! Bara gott, friskt och beroendeframkallande. Ingen tyngd el sötma. Preciiis som man vill ha det! Med åkerbär, regn, äpple och lilja, jummie!!!! För killarna är den helt otrolig den med, "Askr", ngt man vill krypa tätt intill: nysågat timmer, sprakande eld, mossa och peppar... Muuuschigt!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Åh, så spännande. Måste få lukta!

Lizz sa...

Jaaa, det måste du! Lova blev oxå överförtjust;)

Anonym sa...

Babe!! Var får jag tag på dem??? ^^

jullan sa...

den är sååååå underbar!!! :D