söndag 5 februari 2012

oooiiiiih!!!


Tänkte lägga upp den här på pushers fb, men jag får det inte att funka, så då får ni se det.
Ja...snart far vi, bara 12 dagar kvar! :)
Jag tar med mig familjen och börjar med en semester i Los Angeles, vi har hyrt ett hus i Orange hills, ungefär det område vi siktar på sen. Ett suveränt, både lyxigare och inte alls dyrare alternativ är att hyra hus då man är så många ist för att bo på hotell. Nu har vi möblerat, egen pool, trädgård osv.. inte illa, där är vi nästan 2 veckor.
Men vi hade inte alls kunnat åka om det inte var för att jag sen ska jobba de sista 5 dagarna i Chicago. Den veckan pågår en jättestor beautymässa där och vi ska plåta och filma nya shoots för septembers kollektion och visning.
Jag måste säga att jag är både laddad och nervös, så himla kass på att våga prata engelska sådär, och nu ska jag stå på en salong i bigga Chicago, klippa å styla amerikanska modeller.
iiiih!
Nåja, vad gör man inte? älskar det landet så vansinnigt att nu börjar det pirra ordentligt i magen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅhhhh vad schpennande babe!! :D Jag tror du kommer ha så kul att du glömemr vara nervös :D Fota nu massor från OH och Chickan så vi får se :D pusspusspuss <3