onsdag 1 februari 2012

Home makeover





Hjälp till lite...Nu ska vi måla om (igen) i kök å hela etagen som sitter ihop med köket upp till andra våningen. Det blir en röd, klar med pyttelite gult i för lite värme ;). Vi vill ha maroccanskt kakel där vi nu har den vansinnigt fula tapeten-under-glasskivan (varför i hela världen valde jag den?) Luckorna är riktigt mörkbruna. Jag ger er en "förebild", sen två olika som jag har svårt att välja mellan..jag drar mer åt den med rött och grå i...men osäker om svart/grå passar då luckorna är bruna. Vi har mycket svart runtikring, trappen, väggen i trappen, pelare i köket osv, så det borde funka.... Äh, svart passar väl alltid? :) Det ska bli skitkul att få detta gjort, det var fint med turkost, men man blir ombytes-sugen ;).

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar den med grå- sticker fortfarande ut men är mer behaglig för ögat :D Kul att få följa processen när jag inte kan vara på plats!! Puss babe!

Lizz sa...

ja, det blir den, tycker oxå den är tuff men soft ;), puss för att du kommenterar baby! <3