torsdag 22 november 2007

Igår..

Det här är nyttigt för mig ska jag säga...igår, kommer jag knappt ihåg..kan det vara, kommer jag på nu att jag började dagen med en av mina två skräckupplevelser, Tandläk..uäck..aren.


Jag har nu bytt, tror jag, då min snälla trogna drogliberala tandläkare utövade tandläkarvåltäkt på mig en av sista gångerna.


Hon trodde nog att jag plötsligt blivit tuff, eller kan det bero på att det var fredag kväll och jag kom dit akut för inflammation i tandköttet. Mina trogna piller var inte ens att nämna, istället skulle hennes milda, hrm, sköterska hålla fast mig då jag hyperventilerade, och grät floder så jag höll på drunkna (det är ingen överdrift) i mina egna tårar.



Nåja, min tillit dog, så jag har sökt nya marker, hörde av svärmor att munspegeln skulle vara snälla mot oss uppskrämda.

Jag var då där denna morgon..vet inte om det verkligen gick så bra, visst var dom snälla men det tog inte bort allt jag är rädd för, och det är ju verkligen ALLT, ett sjukt exempel är lampan, så det har inte bara med smärtan att göra, men visst en digitalkamera modell mobiltelefon inkörd, -Liiite längre bara, i käften är inte roligt.
Jag vill inte det här!!!
Jag vill aldrig mer gå till en tandläkare!! Aldrig!
Men den 11 dec ska jag ...DRA en tand, det är helt sjukt!! Och det som är ännu mer sjukt är att dom inte vill ge mig mina älskade piller, nä, nu ska jag botas!
Mission: liljedahl/munspegeln= lovers

Uäähähäää, uääähää

Inga kommentarer: