tisdag 20 november 2007

Första tanken, på morgonen..

Ja, då ska jag prova det här igen.... Se om jag kan hålla det vid liv, men kan jag facebooka så mycket så borde jag kunna skriva lite oxå.. Det handlar väl om prio?
Det är bra, jag behöver det, skriva av mig.
Nu står jag och väntar på min kund, jag är tidigt för ovanlighetens skull.
Cirkus varje morgon, det är som att leda ett stort företag, att styra ihop allt med en familj på tre barn, två hundar, tre katter, och en mkt morgontrött man.
Det finns konstigt nog ingen tid över till att tänka, mysa, fundera över dagen, allt är ett förutbestämt schema som måste följas till punkt och pricka..
Men detta gäller nog för alla i samma sits.
Ibland kan jag avundas mina singelvänner utan barn, bara sig själv att tänka på.. max en väska, lite saker, få kom-ihåg, en frukost, lugn och ro, egen tid på toa =) sin egen uppsättning kläder att fundera på.
Ja, det skulle vara nåt ibland..
Men jag vill inte byta ändå, visst är det härligt med full fart oxå! massa pussar o kramar på morgonen, ibland suckar och ryt , alla djuren som kommer in på toa och trängs, slänger sig runt mina fötter då jag stiger upp, det ser rätt roligt ut.
Jag har ju valt detta.
Nä, nu måste jag jobba lite
Ses!

Inga kommentarer: