tisdag 23 augusti 2016

Dag 2

Skola andra dagen. Vi, förutom ettorna ska fixa en massa inför terminen. Jag bla ska hjälpa att göra skolkatalogen. Min halvtröga hjärna får kämpa med att få ihop namn, nummer å allt i rätt klass. Det är "hemligt" vart vi ska få ha våra ateljéer och inget schema ännu på 2 v. Detta är för mig olidligt och märkligt. Känner mig som ett barn när det ska vara så och förstår inte anledningen? Jag vill nu planera min termin och veta min plats. Well, 2 v går fort och snart är jag skitig som jag ska. Färg och lera upp till armbågarna.


1 kommentar:

Unknown sa...

Jag känner samma, men de kommer bli toppen! Älskar att ha dig på skolan igen. Även om alla där e underbara personer så har de fattas en du hela tiden❤️
När vi får våra platser å schema då kommer allt falla på plats.
Kram hela dan!
/lie