måndag 28 oktober 2013

Just do it!

Jahapp, nu har jag börjat i crossfit...el, jag har idag börjat i en introduktionskurs på 2 v.
Vad tror vi om det då?
Ja, min kära stiliga man är frälst sedan nästan ett år och jag har skrattat ömsom varit fördomsfull å avundsjukt tittat på dessa i mina ögon elitmänniskor, tänkt att dom är smått fanatiska och för mig helt ouppnåeliga att gymma tillsammans med.
NU struntar jag i allt det och har lagt fördommar åt sidan, DUMT av mig att ens hålla på med sånt, jag som avskyr just DET.
Jag ska skaka av mig flunsan och ge detta en ärlig chans, vara positiv och fokuserad, sen kan jag inte hymla om att min dröm är att själv bli frälst och gryyyymt vältränad. Va tror ni? kommer detta var en av mina faser eller kommer det funka? vi ser om 2 v om jag kommer fortsätta ;)
En sån osportslig människa som jag har ju faktiskt de sista månaderna lärt mig "Jogga", jajjomän! hehe

Inga kommentarer: