onsdag 30 oktober 2013

Huj

Imorrn har jag så mycket jag vill få gjort att jag hade behövt alla hustomtar i världen.
Varför då då? va kan va så viktigt? Jo, jag ställer höga krav på hur jag vill ha saker och kring, men orkar aldrig matcha upp till dom. I helgen ska jag vara med på hantverksmässan i Arcus, jag ska sälja mina balla smycken (jo, man får skryta lite) och även annat om jag hinner planera ihop. Jag har även kalas i helgen och det är halloween. Jag vill pynta hallen och va redo med mycke godis. Jag vill ha bort alla "högar" och göra extra fint när det kommer gäster. Jag vill ha skitsnyggt bland alla mina smycken, displaya dom fint, prismärka och ha allt tipptopp till mässan. Jag vill hjälpa Vilda att färga sitt hår som hon nu (till halloween) vill ha i olika färger. Även fixa hennes dräkt..
Jag har planerat i 2 månader att jag ska, under höstlovet, fixa en garderob (walk in ala hollywood) av ett förråd i källaren och styra upp min atelje. Förr i mitt liv hade jag kunnat köpa 2 backar öl, pizza och en massa lurviga polare hade hjälpt till, men nuförtiden finns nog inget jag kan muta med för att folk gladeligen ska komma hit, släppa sina egna stressiga liv och bara göra mig till lags. å OM ni finns tomtar, kryp fram, ställ er på rad i morgongivakt så ska jag delegera imorrn!

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Men käraste Lisa. Mig behöver du iallafall inte muta med något. jag kan gärna hjälpa till om det finns något jag kan göra, än så länge är jag obokad (springvick) på söndag. <3

Anonym sa...

Å int mej heller, ja ä hos dej när du ska börja fixa walk innen ;)
Å om du uppnått hälften av de du tänkt ä de redan tipptopp!
Puss å kram / Lie

Lizz sa...

sötvänner! <3