måndag 9 september 2013

Statist jomenvisst (så trist?)

Inte är det så vansinnigt spännande att vara statist. Jag har både jobbat på film som sminkös och ngn gång statist förut. Oftast märker man att dom ångrat sig att dom frågat och försöker ta på mig långärmat, gömma mig bakom något, särskilt om mitt hår lyser i nån käck färg :). Men nu ringde dom och sa att Anette minsann ville ha mig igen och gärna om jag kunde ta med min ngn vän eller kille? Ja, jag vill ju helst luta mig mot min trygga man i situationer jag känner mig lost i, så fick va listig och övertala honom med en klippning som muta. Det var rätt trevligt, tog lagomt länge och vi fick i oss en jordgubbe, en laxbit å kanske ngn sillsmula. Det skulle föreställa midsommarafton :) en serie som kommer i svt till våren. Men nästa gång får hon minsann göra Hollywood stjärna av mig ;)

Inga kommentarer: