måndag 9 september 2013

Lchf hajpen

Jo den har jag oxå anammat. Får se om ja valt hela livet, de tror jag inte, övergår nog till sunt leverne bara sen. Jag har som bekant ont i ryggen ofta, migrän för jämnan och magen är som i rymden, ovisst, ingen aktivitet och fel fel bara. Sen förnekar jag inte att jag skulle bli glad om jag kom i mina 10 par gamla brallor jag har i garderoben, dom e rätt balla faktisk. Men har man inte jättemycket så verkar det vara väldigt svårt...
MEN jag har inget alls ont i magen iaf, tummen upp på de'! 
Jag är inne på månad 3 ungefär. Maten jag äter är ju jättegod och jag har blivit av med godis/glass och chipssug, så DET funkar ju oxå :). Bästa upptäckten på senaste är dom supergoda barsen "Questbar" a&o är att värma dom i mikron före, sen som dom är el med yoghurt el otaliga andra sätt. Just ja, jag har ju börjat träna lite mer oxå, kan ju vara bra ;), försöker lära mig att jogga/springa mohahaha, kam väl int vara då svårt tänker man kanske men jodå, jag vill ju tycka de är "kul" de där som dårarna pratar om, finns det?

Inga kommentarer: