lördag 18 maj 2013

Kul men mycke :)

Idag har de varit mysigt, stressigt, trevligt å ont. Jag var på stan med familjen minus Lova och plus min mamma, vi köpte presenter, kläder och mumsade mjukglass i solen. Min favorit är bägare med tuttifrutti/saltlakrits strössel, jummie! Men sen var vi hem och jag drog fram solstolarna jag fyndade i höstas, jag hann bara titta på dom ;) sen skulle jag storhandla till vårt kalas imorrn. Lova konfirmerar sig och Tomas fyllde år i fredags. Sen börnade jag å vilda iväg på nästa kalas, trevligt å massa mängder gott fika. Men maken efterlyste mig efter ett tag, jag hade ju även "bokat" min tatuering på benet ikväll. Och även jag har väldigt svårt att få tid hos "mästaren". Nu i bloggandets stund ligger jag under nålen och ser att jag kommer bli mastodontnöjd!! Å så ser vi melodifestivalen, min favorit är Anouk. Puss å gonatt <3


Inga kommentarer: