lördag 12 maj 2012

Krejja å Krejja (med finsk brytning)




En lördagkväll som denna tar jag på mig masken och går ut och projekterar.

Mitt i ångorna funderar jag (igen) om jag är riktigt klok, det jag gör nu idag/ikväll är ju till jobbet, driver en firma, pluggar heltid, tre barn, två hundar och ett gäng katter...hus, stuga, båt..blogg.... Jag är lyckligt lottad, det är inte fråga om ngt annat, men kommer jag sluta som ett stammande kolli snart.


 Jag och min kära vän (som är mkt lik mig på många sätt) diskuterade och kom fram till att vi hade samma åkomma, innanför huden i huvet är det som att temperaturen höjs, inte huvudvärk utan det bränner, hettar, kokar...Är det hjärnan som bildligt är överhettad?
Hallååååå....

1 kommentar:

Tezz sa...

;D

Tur allt du gör blir bra i alla fall vännen ;)
Som man hört nån säga - "Lagom är bäst" iaf när det gäller hur mkt man ska göra...men "lagom" är ju lite tråkigt, eller hur??! :D
Kraam