tisdag 22 maj 2012

Just ja, har ju inte visat mina arbetsprover, here they are:

Valfri keramik
"All your sins"





Blyerts interiör
Akvarell porträtt

Valfri Akryl "Just me"
Modell svartvit

Blyerts stilleben

Valfri skulptur "Warrior of sorrows"

Valfri acryl- "where have you been"

Diktfragment- Efter en svart dag sätter jag på Haydn
 och känner en svag värme i mina händer. Acryl

Valfri-Ull nålfiltat
(hahaaa, jag är kass på att få bilderna rätt, dom bara hoppar å far för mig, men skitsamma :)

8 kommentarer:

Fru Jansson sa...

Helt otroligt! DU är helt otrolig! Vilket jobb du har lagt ner och vad skicklig du är! 5 E:n av 5 möjliga!

Anonym sa...

GUD VAD DU HAR TALANG!!! Skithäftiga, snygga, coola och vackra! :D Puss finaste Laisa!!

Emma sa...

Fantastiskt fint Lisa!!! Kommer du inte in på det där så blir jag MYCKET förvånad :)

Malin sa...

Oj vilken konstnär! Brukar läsa och inspireras av din blogg, din energi och talang är imponerande!

Anonym sa...

Men herrgud så duktig du är! Du är en riktig konstnär!
/En Svartöstassare

Lizz sa...

Å hjälp va snälla!! Tack fina ni! Jag blir varm i hjärtat, själen å kroppen ;)

Lizz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jannice sa...

Tjoho!!! Helt crazy Lisa... Sitter bara och ler, du är så fantastisk!