måndag 4 juli 2016

Motigt

Varför är det så svååårt att komma igång med träningen? Jag har fantiserat och längtat sååå mycket efter att få börja kicka igång på Inpuls. När jag en gång för länge sen :) tränade flera gånger i veckan där kände jag mig så hemma. Nu var det skitläskigt igår, knäppt. Jag gick på ett svinhårt pass, höll på svimma, så kul var det ju inte. Men jag ska släpa iväg mig idag igen. Även om en röst säger, boka av, du har annat att göra, du är för trött osv.. Motigt men jag ska! Har ju köpt svindyrt kort nu. Kan ju inte bli så att varje pass kostar 500 hehe. Nedan ser ni svettlockarna oxå, det bjuder jag på :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Å jag me ska träna, synd att vi int har samma gym. Men ja ska oxå bli duktig å träna. Tror ja, eller hoppas jag eller nä ska jag heter de ju.
Kram i regnet! Snart kommer solen
/lie