onsdag 20 november 2013

Ja, bara jobba på att ta till sig dessa ord...



Tankar för ditt bästa liv.

Jag är värdefull. Jag är värd allt gott. Inte en del, inte lite grann, utan allt gott.
Jag går nu bortom alla negativa begränsande tankar.
Jag släpper taget om mina föräldrars begränsande föreställningar. Jag går förbi dem.
Jag är inte bunden av av den rädsla och de fördomar som finns i det samhälle jag lever i.
Jag identifierar mig inte längre med begränsning i någon form.

I mina tankar har jag fullständig frihet. Jag går nu in i ett tillstånd av medvetenhet, och jag är villig att se mig själv på ett nytt sätt.

Jag är villig att skapa nya tankar om mig och mitt liv.
Mitt nya tänkesätt blir till nya upplevelser.
Jag vet nu, och bekräftar, att jag är ett med universums framgångsrika krafter. Därför är jag nu framgångsrik på många olika sätt. Alla möjligheter ligger framför mig.

Jag är värd att leva, och att leva ett gott liv.
Jag är värd kärlek, mycket kärlek.
Jag är värd att vara frisk.
Jag är värd att ha det gott ställt och vara framgångsrik. Jag är värd glädje och lycka.
Jag är värd friheten att vara allt jag kan vara.
Jag är värd mer än det.
Jag är värd allt gott.

Universum är mer än villigt att manifestera mina nya föreställningar.
Jag tar emot detta rika liv med glädje och tacksamhet, för jag är värd det.
Jag tar emot det.
Jag vet att det är sant.

//ur Louise Hay: Älska dig själv, hela dig själv.

Inga kommentarer: