tisdag 18 juni 2013

En text som ställer många frågor å väcker tankar

"Be din kille skriva en lista över allt han vill förändra med ditt utseende

Hur kul skönhet än må vara så är det så viktigt att ägna sig åt det med rätt grundinställning. Måla aldrig fransar, fila aldrig hälar, klipp aldrig naglar och pluta aldrig läppar utan intellektet till grund, rannsaka när du börjar fastna i mönster, varför gör jag detta exakt varje dag? Vad händer om jag skiter i det? VILL jag verkligen göra detta? När den skiten är exkluderad ur ditt system så har du ett fantastiskt intresseområde att utforska tills hjärna, swatch-händer, naglar och ögonlock blöder. Ditt värde och ditt skönhetsintresse ska aldrig behöva korsa vägar, det är ett slöseri med tid och välmående."

Källa:
http://rodeo.net/killercolours/2013/06/18/be-din-kille-skriva-en-lista-over-allt-han-vill-forandra-med-ditt-utseende/
En gång när jag var ca 14 valde jag detta som mitt "riktiga" jag......

Inga kommentarer: