tisdag 23 april 2013

Justin fever för mitt hjärta Lova

Jag är i Sthlm med min Lova å hennes bästis Lina. (Å min bästis Linda å hennes två bieberfans)
Det pirrar även i hela mig när jag ser hur lyckliga dom är! Vi steg upp 5 och köade från 6, när vi kommer fram å visar biljetterna säger vakten, ni har dom absolut bästa! Ni behöver inte köa, åk hem, ät å vila! Fatta känslan när dom förberett sig för 15 timmar i kö. Vi åkte dit, jag lämnade dom där kl 14 ändå och dom fick platsen allra, allra längst fram, jag är så vansinnigt glad för deras skull! Jag var själv på min största idol Michael Jackson när jag var 15 och veeeet precis känslan och minnet för livet man får. Jag köade själv då heeeela dan och hamnade 2 m från staketet. Han var verkligen magisk då och även nästa gång (då var jag gravid med Lova i magen och fick stå längre bak) nåja, här får ni se deras fantastiska bilder och uppleva hur nära dom verkligen var!!

















Inga kommentarer: