måndag 25 februari 2013

Psajko?

Alltså, är det nån som har samma knasiga problem som jag? Ja pinterestar å laddar för fina grejjer ja ska sy idag, sen går ja å klappar å tar fram, lägger ihop ett halvt projekt, hittar ett nytt, tar fram, viker tillbaka, tar fram en sprayburk (mitt i allt!!) lim, nytt tyg (högen växer) bollfrans... Nä, men om man skulle gö en sån häär? Hmmm.... Tick, tack tiden går.... 3 Tim senare börjar energin ta slut, ja gör en lampa (??) och syr några kuddfodral. (Hade tänkt göra så fiffiga saker...!, men nä) om jag kunde göra f-----ing EN sak i taget!!! Så kanske de skulle kännas trevligt! Ett litet mysigt pennfodral el nåt!!! Inte halvhjärtade kuddfodral, men de var vad energin räckte till när jag gjort slut på hjärnceller bland tyghögarna, i fantasin har jag gjort 2 tröjor, ett nattlinne, ett bord (?) en täckväst, fina lappkuddar, en rund (!) kudde... Ja osv.. Ja blir matt på mig själv, dra täcket över huvet nu å bli lite vettigare Lisa!



1 kommentar:

Anonym sa...

Va e de egentligen som bli knas, ja e precis samma.... Hur himla svårt kan de va??? Gö klart, SEN börja me nästa. Tror ja ska gö listor som ja på rikt ska följa :)
men du lampan e ju underbar!
kram lie