måndag 7 januari 2013

Sista dagen innan...

Igår hade jag en hemsk vansinnig huvudvärk så inget alls kunde jag ta mig för :(. jag har ring farbror doktor för det är inte vanlig migrän och det har varit många gånger på sista tiden, kan vara det jag hade förut, ngt som täppte igen gångarna (alltså inte snor, hahaha) hoppas inte för de var ingen rolig op.
Idag var den i princip borta och Linda kom med sin dotter som kläckte en så härlig kommentar:-Alltså när man ser sig omkring här är det som att vara inne i ditt huvud!
ÄÄÄlskar den ;)
Vi har myst på och pysslat lite, en lugn å skön dag innanför dörrarna.
Imorrn börjar mitt allvar, men det är ju så vansinnigt roligt att ja inte deppar för det. Å nu återgår de roliga med att få hänga me Linda varje dag :)
Minus skulle väl vara tidig morgon då, i morse tvingade Tomas mig och Vilda att vakna 9 å de var svåååårt :/ Lyxproblem




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jul va e de när man kan gå skola å få va me dej!
/ Kraaaam lie

Lizz sa...

hehehe