torsdag 20 december 2012

oh no! jaja

Å herregu vicke dag!
Jag somnade med lite tandvärk igår och vaknade med ännu mer. Tänkte i bilen på väg till skolan att det är nog bäst jag ringer tandläkarn så jag inte får julen pajjad.
Jo, kan du komma på stört? sa hon
Jag for och det visade sig att det börjat en inflammation under visdomstanden och att hon kunde dra den om en timme(!!!)
Bra kanske för en med tandisskräck som jag att ta snabba beslut.
Jag störtade iväg till skolan, lackade en skulptur och ett staffli (julklappar) sen börnade jag tillbaks, fick en lugnande "shot" sen massor av bedövning. Det gick faktiskt bra, men nu är jag lite knäckt..
Har inte tid med det utan försöker gallra tankarna och prioritera vad jag ska göra, andra räknar dagarna till jul med glädje, jag med skräck. Jag älskar verkligen julen, det är inte det, men den kommer alltid alldeles för fort!! Jag har hälften av julklapparna kvar och maten har jag inte börjat med ännu. Jag har en supergullig man som i år engagerar sig jättefint så vi samarbetar som tur är ;).
Puss å käkvärk på er!

Inga kommentarer: