måndag 26 november 2012

Förlåtandets (försvars) tal

Jag känner att det dåliga samvetet ständigt knackar mig på ryggen... av olika anledningar, men nu för att jag är dålig på att blogga.
Orsak? ja, jag ransakar mig själv och tror att jag, som alltid den här tiden har häcken full av ide´er,  julbestyr, julklappsplanering osv.
Jag gör en massa grejjer nu, alltså tillverkar, men jag kan ju inte lägga upp det med risk för att den som ska få ser det ;)
Så, jag ska försöka vara duktig på att fota och sen efter jul (om jag kommer ihåg) lägga upp tiups å trix på det jag tillverkat. Men en hel del ska jag göra till Julbasaren, nu får hela helgen gå åt till tomteverkstad inför det :). Jag hoppas ni kan komma för det är en massa av oss som säljer unika roliga vackra tillverkade konst och hantverk. Men jag lämnar inte in ändå, men det kan hända att inläggen blir lite korta och inte varje, varje dag :)
Love, peace and understanding å schtreeesa int ihjäl er! (som jag)

Inga kommentarer: