fredag 15 april 2016

Mamma

Å vad jag saknar min mamma! Såg på den här bilden att jag är så himla lik henne ibland. Speciellt när jag tar på mig mina 70-tals brillor :)

2 kommentarer:

  1. ❤️ Snart är ni nära! ❤️

    SvaraRadera
  2. Sanrt är det närmare till mammis...fina glasögon på en snygg brud <3

    SvaraRadera