fredag 15 april 2016
Mamma
Å vad jag saknar min mamma! Såg på den här bilden att jag är så himla lik henne ibland. Speciellt när jag tar på mig mina 70-tals brillor :)
2 kommentarer:
Unknown
15 april 2016 kl. 07:45
❤️ Snart är ni nära! ❤️
Svara
Radera
Svar
Svara
Helena
19 april 2016 kl. 20:07
Sanrt är det närmare till mammis...fina glasögon på en snygg brud <3
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
❤️ Snart är ni nära! ❤️
SvaraRaderaSanrt är det närmare till mammis...fina glasögon på en snygg brud <3
SvaraRadera