lördag 16 april 2016

Ett steg

Jag vaxade håret idag, de ni!

2 kommentarer:

  1. Ja! Yippi! Underbart! Hurra! ❤️
    Kraaaaaam, Love you!!
    /lie

    SvaraRadera
  2. Wow...vilken lyster....heheh...kul, mycket kul...;-)

    SvaraRadera