lördag 8 september 2012
So long Diana...
Chillar med familjen i gäddvik, god grillmiddag, godis å chirre. Tror det kan va sista helgen i stugan nu... Påt tag. Deppigt å mysigt på samma gång.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar