torsdag 6 september 2012
Min väv
So far, första någonsin blir inte så tokig, med färg kan man få allt och se roligt ut :)
1 kommentar:
Helena
6 september 2012 kl. 22:31
Ser helt fantastiskt ut, glada färger is the shit!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ser helt fantastiskt ut, glada färger is the shit!
SvaraRadera