fredag 31 augusti 2012
Sista kvällen
Skulle jag ändå äta surströmming, trots att jag lovade mig själv för några år sen att inte mer. Det är ju vansinne egentligen... Hur tror ni kroppen mår efter sur, rutten fisk?... :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar