fredag 31 augusti 2012
Luften gick ur
Jag hamnade in ngn slags dvala, orkar inte ta mig för nånting idag! Satt två tim vid datorn och gjorde tråkigt pappersarbete, sen däckade jag med hundarna i soffan. Hoppas på att piggna till i helgen, men ikväll blir det hämtsushi och soffmys
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar