måndag 14 november 2011
Uppfriskande
Gick en sväng längs stranden med iggy på morgonen, jag får alltid ett litet lyckorus av att se hans glädje. Temperaturen på vattnet hindrade inte honom att ta sig ett morgondopp :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar