måndag 14 november 2011

Klipp å klistra


Varje gång (1 g per år) får jag lära mig photoshop på nytt. Jag kan i stort sett inget men lyckades snickra ihop en annons som ska vara i samband med vårat "gör-om-mig" reportage. Nå, vad tycks? inte likt ngn annan salongsannons hoppas jag ;)

3 kommentarer:

  1. VAD HÄNDE MED JANNIKE?!?!
    JÖSSES; PLASTIC ELLER VAD?

    SvaraRadera
  2. Haha!!
    Jag åkte till Riga och trodde det var SPA, men det var en galen plastik-kirurg som gav mig ögonbrynslyftet from hell och läppar större än forna Sovjet ;) Tur att vi kan skratta åt det :)

    SvaraRadera
  3. Men hallå :) photoshop. Cartoonish var temat men Jannice var den som tog det på störst allvar;). Make Up is lovely! Ha, ha,ha!

    SvaraRadera