torsdag 29 september 2016

Happis å Finland tur å retur

Igå for vi med klassen till Aineen konsthall i finska Tornio. Det var en väldigt rolig utställning, jag fick en kick av det iaf, målningar i 3D, så konstigt!! Sen jättestora teckningar, DET skulle jag vilja prova. Är så laddad inför nästa vecka då jag får börja greja med lite färg å kanske lera.
Vi åkte runt i Haparanda för att se på ett gäng olika skulpturer och sen när allt var klart stannade jag och Linda på Ikea. Jag hade tyvärr en hel del kvar, men som Linda sa, det är mest bara smarta grejer, som gör att jag får mer ordning till slut. Nu känns det bara som att jag inte vill ha in en pinal till...och då har vi ännu inte börjat med allt vi hade innan vi flyttade, det står och väntar... Nåja, bilen fylldes iaf. Jag stänger av kaoset och går och lägger mig. Kan inte göra så mycket förrän till helgen ändå.