fredag 6 maj 2016
Lyx
Fick ansa fransarna som rosenbuskar då de växt lååånga men tätare bara hälften ut. Shit om man vetat det här för 6 månader! Såå tacksam!
1 kommentar:
Unknown
6 maj 2016 kl. 23:38
☺️❤️
Kraaaam!
/lie
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
☺️❤️
SvaraRaderaKraaaam!
/lie