söndag 13 mars 2016
Resa
Skjutsat djuren på "kollo" och packat klart. Imorgon åker vi till Hawaii! Välbehövd resa. Ska bli så mysigt och spännande att få se det.
1 kommentar:
Unknown
14 mars 2016 kl. 22:01
Åh vad härligt!!! Det har varit mitt drömresmål sen jag var liten.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Åh vad härligt!!! Det har varit mitt drömresmål sen jag var liten.
SvaraRadera