onsdag 1 juli 2015

En rolig dag..... men lite pärs

En dag på Disneyland. Jo vi tog oss iväg om än senare än vi skulle. Jag var på jakt efter ett ställe att ta en massa prover min läkare skickat mig på och körde fel 4 ggr, gick vilse i ett stort jättesjukhus och sen tappade bort bilen (?) i 20 min bara det. Jag var faktiskt ganska dålig igår och även om jag idag tog mig upp var jag nog en fara i trafiken, för jag har varit dyngsjuk idag. Gnäller nog mycket och försöker trots att det inte verkar så verkligen tona ner hur dåligt jag mår. Pest för familjen. Men vi hade bokat hundvakt och alla var laddade för detta. Jag lyckades hålla ihop mig idag och det gick sådär, höll mig till Vilda som är en cool mysig solstråle. Långa köer, ca 40 min på varje, hann 3 åk (!!) men barnen hade kul :). Lova och hennes vänner gick för sig själva och var väldigt nöjda vid 19 då vi åkte hemåt.

Inga kommentarer: