fredag 26 december 2014
Julafton i Amerikatt
Visst, det känns verkligen annorlunda att fira jul här. Inte samma men inte dåligt. Stressfritt, god mat, ingen tomte (han kom ju på natten) och mys. Lite sol och bad i poolen på förmiddan. 2 timmars klappöppning.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar