måndag 4 mars 2013
Nu i webbutik!!
Nu har jag börjat lägga upp smycken i namnet Heartrocker i webbutiken. Ännu i liten skala och bara som en rolig hobby, men ändå så att jag gör för många för att behålla alla snyggingar själv :).
Köp här!
1 kommentar:
Tezz
5 mars 2013 kl. 19:28
Såå lovelyy!! Hoppas du får massor sålt! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Såå lovelyy!! Hoppas du får massor sålt! :)
SvaraRadera